Een beetje marketeer snapt het belang van fresh content.
Want regelmatig nieuwe zaken publiceren, betekent dat je op een verstandige manier je marketingstrategie uitwerkt:
- Hoe meer nieuwe teksten je online zet, hoe nuttiger je SEO is.
- Hoe meer fresh content je online zwiert, hoe gemakkelijker Google jou zal opmerken.
Het is eigenlijk een beetje als aankloppen op de deur van Mr. Big G.
Door regelmatig nieuwe blogs te publiceren, zeg je eigenlijk:
“Hela mannetje, ik besta ook nog!”.
Bloggen is hip
Jep, bloggen is in. Zeker als je mee wil zijn met je tijd, start je met een blog. Denk maar aan de talrijke food bloggers, travel bloggers, music bloggers, business bloggers, fashion en beauty bloggers die het net overstelpen met hun creatieve hersenspinsels.
Dus, hey hipster! Waar wacht jij nog op?
Beestig goeie blogs
Bloggen is vakwerk. En niet iedereen heeft evenveel inspiratie, talent of goesting (om het met een schoon Vlaams woord te zeggen) om iets neer te pennen.
Dan weet ik precies wat je moet doen om een blog op je website te zwieren.
Je vraagt het gewoon aan mij
.
I’m your freelance blogger.
Waarom zou De Lekkere Tekst jouw blog schrijven?
- Omdat je een kwalitatieve blog wil.
- Omdat de blogs moeten aansluiten bij jouw core business.
- Omdat je zelf geen inspiratie hebt.
- Omdat je niet op je bek wil gaan.
Maar ook als jij het al eens hebt geprobeerd en:
- 1 pagina schrijven langer duurt dan een skivakantie.
- Je blabla-teksten schrijft.
- Je spontaan een emmer moet nemen als je ze achteraf leest.
- Je er een bloedhekel aan hebt.
- Je meestal zomaar wat kopieert van anderen.
En weet je wat nog het allerleukst is? Je kan elk blogartikel nog lekker laten
optimaliseren ook.
Dus waarom zou je het niét doen?