Dat is nu exact wat een spellingfout kan doen. Voordat je het weet, heb je je doel gemist. En dat wil jij allicht vermijden. Laat daarom je teksten corrigeren door een copywriter met ervaring.
De teksten van je webshop mogen nog zo omringd zijn door de kleurrijkste afbeeldingen: een drukfout blijft vers in het geheugen gegrift staan. Je potentiële klant lacht met het foutje, deelt het misschien even op Twitter of Facebook, maar doet verder niets met jouw product of dienst. Een gemiste kans.
Spellingfouten of foutieve, grammaticale constructies geven bovendien een aangebrand imago aan je bedrijf. Zeker als het over een tekst voor een vacature gaat. Rekrutering van talentvolle medewerkers is sowieso al geen sinecure meer.
Nog voordat je het in de smiezen hebt, krijg je het etiket:
Een bittere pil … Laat daarom je drukwerk of vertaling nalezen. Desnoods herschrijven of vervlaamsen.
Reken op een correcte kopij van De Lekkere Tekst.